Hizmetlerimiz

Minik dostlarımızın yaşam kalitesini yükseltmek için, koruyucu hekimlik ve iyileştirici sağlık hizmetlerini sizlere en kaliteli şekilde sunmayı hedefliyoruz. Bu amaçla veteriner hekimlik alanındaki akademik çalışmaları ve bilimsel araştırmaları yakından izleyerek hayvan sağlığıyla ilgili her konuda yeni bilgi, teknoloji ve tedavi yöntemlerimizi geliştiriyoruz.

Ataşehir 7/24 Veteriner - Ataşehir Veteriner Kliniği

Atraşehir'de 7 gün 24 saat, deneyimli hekimlerimiz ile her zaman evcil dostlarımızın sağlık sorunları ve ihtiyaçları için yanınızdayız.

Muayene - Teşhis

Kliniğimizde kedi, köpek başta olmak üzere, kuş, balık ve egzotik hayvanların sağlık sorunlarını gidermek için hizmet sunmaktayız.

PCR ile Tanı

Türkiye'de sadece birkaç hastane ve büyük laboratuvarlarda bulunan PCR ile tanı kliniğimizde hastalıkların teşhisi için kullanılmaktadır.

Veteriner Onkoloji Bölümü

Kliniğimizde onkoloji hastalarının tanı ve tedavi hizmetlerini vermekteyiz.

Kök hücre Uygulaması

Veteriner Hekimlikte kök hücre uygulaması.

Dijital Röntgen - DR dedektör paneli

Kliniğimizde Dr Dijital röntgen paneli kullanılmaktadır.Dijital Röntgen teknolojisiyle daha düşük dozda, iyonize radyasyon kullanılarak daha kaliteli görüntüler elde edilebilmektedir.

Endoskopi

Kliniğimizde Endoskopi, Bronkoskopi, Kolonoskopi, Gastroskopi, Rhinoskopi işlemleri yapılmaktadır.

Hematolojik Tahliller

Laboratuar ünitemizde IDEXX ProCyte Hemogram Cihazı kullanılmaktadır. Bu cihaz ile dostlarınızın tam kan sayımı kısa sürede yapılmaktadır. Kan hastalıkları ve enfeksiyon tablosu, Check-Up, anestezi öncesi ve acil vakalarda tam kan sayımı teşhisi kesinleştirip tedaviyi yönlendirmede büyük önem taşımaktadır.

Veteriner Tahlil Laboratuvarı

Laboratuar ünitelerimide dünyada referans laboratuvar kabul edilen IDEXX marka , son teknoloji cihazları kullanıyoruz. Hem güvenli hemde çok kısa bir süre içerisinde sonuçları sizinle paylaşıyoruz.

SNAPshot Dx Analizörü ve Eliza Hızlı Testler

SNAPshot Dx Analizörü ile hastalıkları hızlı ve verimli bir şekilde tanımlıyor ve yönetiyoruz.

Veteriner Biyokimya Labaratuvar Tahlilleri

İdexx Catalyst One - Biyokimya Analizörü ile klinik ziyaretleriniz sırasında yaptırdığınız tahlil sonuçlarına güvenebilirsiniz. İdexx Catalyst One Dünyada Referans Labaratuvar sonuçları vermektedir.

Yoğun Bakım Hizmeti

Kliniğinizde kritik ve özel bakım gerektiren durumlar, ameliyat sonrası anesteziden uyanma dönemi, solunum yolu rahatsızlıkları olan ve oksijen ve/veya nebulizasyonla özel ilaç alması gereken hastaların yanı sıra yeni doğan yavru bakımında optimum ortam sağlamak amacıyla kullanılabilmektedir.

Renkli Doopler - Ultrason

Renkli doppler tekniğiyle Kalp hastalıkları,damar tıkanıklıkları ve daralmaları tespit edilebildiği gibi damar içi kana ait hemodinamik ölçümler yapılarak bazı hastalıklar hakkında bilgi edinilir.

Diş Ünitemiz

Dostlarınızın ağız ve diş sağlığı,onların genel sağlığını etkileyen çok önemli bir unsurdur.

İdexx Veteriner kan gazları analizi

İdexx VetStat Elektrolit Kan Gazı Analizörü

Hızlı Test Kitleri

Hızlı test kitlerimiz ile 10 dakika içerisinde sonuç

İdrar Tahlilleri

IDEXX VetLab UA Analyzer

Mikroskobik muayeneler

Veteriner Mikroskobik muayeneler

Fizik Tedavi - Lazer Tedavi

Fizik tedavi uygulamaları; gerek cerrahi uygulamalar sonrasında, gerekse sadece tedaviye yardımcı olması açısından hayvan sağlığında da insan sağlığında olduğu gibi büyük önem taşır. İskelet-kas sisteminde meydana gelen fonksiyon problemlerinde, cerrahi operasyonlar sonrasında, ortopedik sorunlarda, her türlü displazi durumlarında, çapraz bağ kopmalarında, kırıklar ve şiddetli kas yaralanmalarında fizik tedavi önemli bir yardımcı uygulamadır.

Eve Servis

Ataşehir içi ücretsiz eve servis hizmetimiz bulunmaktadır.

Operasyon

Kliniğimizde, tüm cerrahi operasyonlar, yüksek standartlarda, modern cihaz donanımına sahip ameliyathane koşullarında yapılmaktadır.

Kardiyoloji EKG

Kliniğimizde EKG ve Renkli Dobler ile kardiyolojik muayeneleri uzman kalp doktorları eşliğinde yapmaktayız.

Yatılı Tedavi - Hospitalizasyon

Hastalarımız gerekli durumlarda özel ısıtma ve havalandırma sistemine sahip yatar hasta bölümümüzde konforlu bir şekilde hospitalize edilmektedir.

Aşı - Aşı Takibi

Dostlarınızın sağlıklı olarak uzun bir süre sizlerle beraber yaşayabilmesi için peryodik aşılamalar ve sağlık kontrolleriyle siz hayvan dostlarına hizmet vermekteyiz.

Petshop

Dostlarınız için kliniğimizin pet shop bölümünde mama ve aksesuarların kaliteli çeşitlerini bulabilirsiniz

Kedi ve Köpekler için Kan grubu Tayini

Kedi ve köpek hastaların hayatlarını desteklemede transfüzyon gittikçe artan bir önem kazanmıştır. Dolayısıyla güvenli ve etkili bir transfüzyon gerçekleştirmek için hızlı ve doğru kan grubu belirlenmesi ihtiyacı ortaya çıkmıştır. Kan grubunun belirlenmesi, hayvanların transfüzyon desteğinden faydalanmasını sağlayan temel bir süreçtir.

Ataşehir Pet Kuaför

Ataşehir'de bulunan kliniğimizde deneyimli kadromuz ile kedi ve köpekler için makine ve makas traşı pet kuaför hizmeti vermekteyiz.