Fip Tedavisi – GS-441524 ilaçları 11MAR
Fip Tedavisi – GS-441524 ilaçları
Bir kedinin başına gelebilecek en kötü hastalıklardan biri olan, hayvan sahiplerinin ve veteriner hekimlerin korkulu rüyası diye tabir edebileceğimiz bir hastalık olan kedilerinin enfeksiyöz peritoniti (FİP) artık kediler için tedavisi olmayan bir hastalık değildir.
Kısırlaştırılmış dişi kedide kızgınlık 08OCA
Kısırlaştırılmış dişi kedide kızgınlık
Kedimi kısırlaştırdım fakat hala kızgınlık gösteriyor? Kısır kedide kızgınlık nedeni ?
Kedi gribi: belirtiler, tedavi ve uzun vadeli etkiler 24KAS
Kedi gribi: belirtiler, tedavi ve uzun vadeli etkiler
Kedilerde grip hastalığı tıpkı insanlardaki grip gibidir. Semptomlar arasında burun akıntısı, hapşırma, ateş ve kas ağrıları olacaktır.
Kedi ve Köpekler Ekzokrin pankreas yetmezliği EPY 24KAS
Kedi ve Köpekler Ekzokrin pankreas yetmezliği EPY
Pankreasın organizmada ekzokrin ve endokrin olmak üzere iki fonksiyonu vardır.Endokrin pankreas insulin ve glukagon adı verilen, kan şekerini düzenleyen iki hormonu salgılarken ekzokrin pankreas hücreleri sindirime yardımcı olan aktif enzimleri salgılar.Ekzokrin pankreas yetmezliği çoğunlukla sindirimin bozulması ile karakterizedir ve endokrin pankreas kısmını etkilemez.
Köpeklerde alerjik atopic dermatit 24KAS
Köpeklerde alerjik atopic dermatit
Evet , tıpkı insanlar gibi köpeklerinde bazı maddelere karşı alerjileri bulunur ve bu allerjenler köpeklerde atopik dermatit gibi farklı problemlere yol açabilir.
İstanbul 7/24 Veteriner 13KAS
İstanbul 7/24 Veteriner
İstanbul'da 7/24 Hizmet veren Veteriner Kliniği
Kedi ve Köpeklerde Lavman Zehirlenmesi 15EKİ
Kedi ve Köpeklerde Lavman Zehirlenmesi
Tedavi amaçlı evde veya veteriner kliniklerinde kedi ve köpeklere uygulanan hipertonik fosfat içerikli lavmanlar evcil dostlarımızın asit-baz elektrolit dengelerini bozarak fosfor miktarının kandaki seviyelerini arttırarak zehirlenmelerine neden olabilir.
Çam kese tırtılı yalayan köpekler 08EKİ
Çam kese tırtılı yalayan köpekler
Pine processionary Caterpillar, Thaumetopoea pityocampa Çam kese tırtılıyla temas ciltte ve mukozalarda aşırı duyarlılık reaksiyonu oluşturabilir.
Kedi ve Köpeklerde Hipoalbüminemi 06EKİ
Kedi ve Köpeklerde Hipoalbüminemi
Kedi ve Köpeklerde Hipoalbüminemi nedenleri nelerdir.
Kedilerde kan parazitleri 06EKİ
Kedilerde kan parazitleri
Hemobartonellozis – Kedilerde Mycoplasma Enfeksiyonu – Mycoplasma Haemofelis – H.Felis
KEDİLER DE AŞI PROGRAMI 06EKİ
KEDİLER DE AŞI PROGRAMI
Kliniğimize gelen yavru kediler için aşı programına başlamadan önce kediler 6-8 haftalık olduklarında hem sizin sağlığınız açısından önemli olan ektoparazitler (dış parazitler) ve endoparazitler (iç parazitler)den arındırılmalıdırlar.
Kedi tepkilerinin sebepleri 17EYL
Kedi tepkilerinin sebepleri
“Kapış ya da kaç” tepki mekanizmasına uygun olarak kediler tehlikeli gördükleri durumlarda kaçmayı tercih eder. Kedi perspektifinden baktığımızda, insanlar (ve yaptıkları) tehlikelidir.
Veteriner Kliniğine Gitmeyi Sevmeyen Kediler 17EYL
Veteriner Kliniğine Gitmeyi Sevmeyen Kediler
Bir kediyi veteriner hekime götürmek hiç de eğlenceli bir iş değildir ! Veteriner hekim ekibinin tüm fertleri kedi sahibine bu yolculuğu daha az stresli hale getirebilmek için gerekli tavsiyeleri vermelidir.
Köpeğinizin gözünün altındaki koyu kahve veya kırmızı lekelerin nedeni nedir? 17EYL
Köpeğinizin gözünün altındaki koyu kahve veya kırmızı lekelerin nedeni nedir?
Gözyaşı Lekeleri Nedir? Gözyaşı lekeleri, köpeğin yada kedinizin gözlerinin altında görünen koyu kahverengi pas renginde veya kırmızımsı izlerdir. Lekelere çoğu zaman akıntı eşlik edebilir.
Kedilerde Akne 17EYL
Kedilerde Akne
Kedilerde kedi aknesi çok sıklıkla gözlemlenen bir dermatolojik sorundur.
Kedi ve Köpeklerde Dışkı Nakli ( Fecal Transplantasyon ) 25ARA
Kedi ve Köpeklerde Dışkı Nakli ( Fecal Transplantasyon )
Fekal transplantasyon nedir? Fekal transplantasyon (fekal mikrobiyota transplantasyonu,  fekal bakteriyoterapi olarak da bilinir).Gastrointestinal yol mikrobiyotası çok sayıda ve çeşitlilikte mikroorganizma tarafından oluşturulmuş kompleks ve dinamik bir ekosistemdir.
Kedilerde diyafram fıtığı ( Diaphragmatic Hernia ) 23KAS
Kedilerde diyafram fıtığı ( Diaphragmatic Hernia )
Diyafram, karın boşluğu ve göğüs boşluğunu birbirinden ayıran kubbe şeklinde kassal bir yapıdır. Diyafram fıtığı ise abdomen içindeki organ veya organların diyaframdaki yırtıktan göğüs boşluğuna geçmesidir.
Ev Hayvanlarında Anksiyete Bozuklukları. 19KAS
Ev Hayvanlarında Anksiyete Bozuklukları.
Yinelenen bir sayfa içeriğinin okStres haline verilen psikolojik tepkilerden biri olan anksiyete, özellikle tehlike karşısında organizmanın savunma, sakınma ya da tetikte olma hali olarak tanımlanmaktadır.uyucunun dikkatini dağıttığı bilinen bir gerçektir. Lorem Ipsum kullanmanın amacı, sürekli 'buraya metin gelecek, buraya metin gelecek'
Kolay Fark Edilmeyen Hastalık Belirtileri 18KAS
Kolay Fark Edilmeyen Hastalık Belirtileri
1. Uygunsuz Dışkılama: Ne kadar mahsus yapıyor gibi görünse de eğer bir kedi dışkılama kabım kullanmıyorsa, size bir şey anlatmak istiyordur.
Kısırlaştırma gerçekten gerekli mi ? 12KAS
Kısırlaştırma gerçekten gerekli mi ?
Kısırlaştırılan kedi ve köpeklerde hayvan sahipleri tarafından istenmeyen kızgınlık davranışları ve hormonlara bağlı olarak oluşan stres engellenmektedir.