Ataşehir Pet Kuaför
Ataşehir'de bulunan kliniğimizde deneyimli kadromuz ile kedi ve köpekler için makine ve makas traşı pet kuaför hizmeti vermekteyiz.

Ataşehir Kedi ve Köpekler için Makas Traşı

Kedi ve Köpek Makas Traşı, tüylerin daha uzun bırakıldığı traş şeklidir. Daha estetik bir görünüm için tercih edilebilir. Can dostunuzun cinsine, tüy yapısına ve dermatolojik özelliklerine uygun şampuanla yıkanır ve tüyleri taranarak fönle kurutulur. Ardından makasla tüyleri istenilen boyda kısaltılır.

• Ataşehir Veteriner Kliniği Kedi ve Köpek Makas Traşı hizmeti ile tüyler seçilen modele göre kısaltılarak, daha gür, tarz ve sağlıklı tüy görünümü; uzman köpek kuaförleri eşliğinde sağlanmaktadır.
  • Köpeklere ve kedilere  özel ürünlerin seçildiği kuaförümüzde, köpekler traşın ardından, cinsine ve türüne uygun şampuanla yıkanır.
  • Traş sonrasu  Göz, Kulak ve Tırnak bakımlarınıda içermektedir.
  • Traş esnasında kuaöfümüz köpeğinizin derisinde ve tüylerinde herhangi bir sağlık problemi gördüğünde hekim muayenesi istemektedir.

Ataşehir Kedi ve Köpekler için Makine Traşı

Ataşehir veteriner kedi ve köpek Makine Traşıtüy dökülmesine karşı önerilen traş şeklidir. Tüyler, tercihe göre 3 mm ve 2 cm arasında değişen uzunluklarda kesilir. Ardından, kedinizin ve köpeğinizin  cinsine uygun şampuanla yıkanır ve tüyleri taranarak fönle kurutulur.

Evde yaşayan yada güneşe az çıkan Kediler ve köpekler için makina traşını özellikle geçiş dönemlerinde tüy dökülmesini engellemesi için önermekteyiz.  Sizde en iyi ve konforlu şartlarda İstanbul Ataşehir'de Kedi veya Köpek Makine Traşı hizmetini; Ataşehir Veteriner Kliniği Pet Kuaför salonumuzda alabilirsiniz.

Kedi Yıkama Hizmeti (Banyo) | Hizmet İçeriği

Can dostunuzun cinsine, tüy yapısına ve dermatolojik özelliklerine uygun şampuanla ona özel seçimleri yapıyoruz. Dermatojik bir problem olduğunda hekimlerimizin önerdiği şampuanları kullanıyoruz.

Yumuşak ve yüksek emicilikteki özel havlularımız kullanıyor, tüylerini fön makinesi ile kurutuyor ve tarıyoruz. Parlak ve sağlıklı tüylerin anahtarı, düzenli ve bilinçli banyo bakımından geçtiği için minik dostlarımızın banyosuna önem vermekteyiz.

Ataşehir Pet kuaför hizmeti verdiğimiz salonumuzda tüm hizmetlerimiz steril ve konforlu şartlarda sizlere sunulmaktadır.